sobota, 4 czerwca 2016

Muzeum obrazów 3D

 Kimchiiii, co Ty wyprawiasz?!


Wczoraj wybrałam się do muzeum sztuki 3D Artinus w Sajgonie.
Jako, że był piątek muzeum nie było zbyt zatłoczone, czego spodziewałabym się w weekend. A i jak się okazało opłata jest dwukrotnie mniejsza w dni robocze (+ spora zniżka dla posiadaczy wietnamskiego ID ;).


 Mogłoby się wydawać, że atrakcja przeznaczona jest głównie dla dzieci, ale my miałyśmy równie dobrą zabawę robiąc sobie zdjęcia. Spędziłyśmy tam dwie godziny, a gdyby chcieć zrobić zdjęcie przy każdym obrazie, to zeszłoby spokojnie pół dnia.

 Zdjęcie na czasie - pora deszczowa.

Podsumowując - wystawa bardzo mi się podobała. Zdecydowanie przerosła moje oczekiwania. Polecam każdemu, kto będzie odwiedzał Sajgon. I zostawiam trochę więcej zdjęć.







2 komentarze:

  1. Świetne! Dopiero teraz zaskoczyłam, że Ty jesteś na tych obrazach ;) Zastanawia mnie to w jaki sposób lewitujesz nad dywanem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jest taka malutka ławeczka pod tyłek, a to przebranie pozwala ją zakryć ;)

      Usuń