niedziela, 13 listopada 2016

Dance For Kindness

Dzisiaj, 13 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Życzliwości. Z tej okazji organizacja Life Vest Inside organizuje a całym świecie taniec życzliwości - Dance For Kindness.


Rok temu Annie Lulu, wolontariuszka z domu dziecka w Sangkhlaburi postanowiła podjąć się organizacji tegoż przedsięwzięcia dla swoich podopiecznych. 8 listopada uczestnicy na całym świecie najpierw zastygli w na kilka minut w pozycjach symbolizujących dobroć przy piosence "Revolution of love", następnie zatańczyli do utworu "More love".


Pewnie domyślacie się, że organizacja czegokolwiek na tajskiej wsi nie jest najprostsza. Od zmotywowania dzieciaków, przez załatwienie miejsca gdzie taniec mógł się odbyć, aż po pomoc techniczną.


Ja do tańca nadaje się średnio, ale zostałam zwerbowania do przygotowania do robienia zdjęć, jako że po skończeniu tańca materiały były montowane w film i wysyłane do organizacji, która jak co roku stworzyła oficjalny klip z wydarzenia. Moje zadanie było łatwe, bo biegałam między dzieciakami robiąc zdjęcia, ale kolega na przykład siedział na barierce balkonu jednego z budynków otaczających rynek w Sangkhla i gniótł sobie klejnoty.


Sam efekt był zaskakujący. Mimo, iż nie mogłam obserwować wszystkiego tak dokładnie, jak bym chciała to, dostałam gęsiej skórki. Dzieciaki wykonały przestawienie pełne pasji i radości.


Czy w ogóle słyszeliście wcześniej o tym wydarzeniu? Ja sama chętnie wzięłabym udział raz jeszcze.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym wydarzeniu. Z przyjemnością obejrzałam klip. Fajnie, że się w to zaangażowałaś. To coś naprawdę wyjątkowego taki event. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Zwłaszcza... że dla mnie osobiście od roku 13.11 już nigdy nie będzie taki sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie drobne rzeczy potrafią dużo zmienić w nas samych.
      Szczególnie kiedy taki dzień nabiera innego sensu, po czasie... :( to co się stało rok temu jest straszne. ale dobrze pomyśleć o czymś pozytywnym, co pokazuje nam, jak ten taniec, że są ludzie, którzy wierzą w dobroć.

      Usuń